RŮŽOVÝOLEJ.CZ

 

 

 
HLAVNÍ STRÁNKA
NÁŠ RŮŽOVÝ OLEJ
CENÍK
O NÁS
KONTAKTY
POVINNÉ INFO: OBCHODNÍ PODMÍNKY, GDPR

 

Obchodní podmínky jsou mj. návrhem kupní smlouvy, informují o platbě, poslání, reklamaci a pod.

GDPR, čili jak pracujeme s osobními údaji.

Snažíme se o vstřícnost, slušnost a lidskost.

---

Obchodní podmínky

  • údaje o podnikatel: Ing. Martin Pražák, Horní Úlehla 32, 772 00 Olomouc – Droždín, tel. 774383551, info@ruzovyolej.cz, IČO: 66742714, provozující prodejní platformu (e-shop) ruzovyolej.cz
  • údaje o typu zboží/služeb, které e-shop prodává/nabízí: fyzické zboží v nabídce/ceníku na webu ruzovyolej.cz, zejména růžový olej
  • informace o plátcovství DPH: nejsem plátcem DPH
  • popis způsobu uzavření smlouvy: objednáním přes uvedený E-mail zašleme protistraně tyto obchodní podmínky, možnosti platby. Smlouva je uzavřena zaplacením kupní ceny. Pokud chybí nějaké kontaktní údaje, vyzveme kupující stranu k doplnění.
  • možnosti dopravy a platby: Po zaplacení zboží zašleme bez zbytečných odkladů na uvedenou adresu přepravní společností. Nejpozději do 30 dnů, pokud se strany nedomluví jinak.
  • způsob řešení reklamací, reklamace přijímáme ideálně E-mailem nebo osobně, přijetí zpráv potvrzujeme a snažíme se je vyřešit co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů od přijetí. Reklamační lhůta je dva roky od koupě, resp. převzetí. Reklamovat lze objektivní skutečnosti, nikoliv např. míru harmonisace, subjektivní vnímání vůně apod.
  • informace o možnosti odstoupení od smlouvy: zákazník má možnost odstoupit od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu. Po vrácení nepoužitého zboží (např. neotevřená lahvička s esencí) vrátíme na účet kupujícího kupní cenu včetně dopravného.
  • informace o mimosoudním řešení sporů a stížnostech: není-li zákazník spokojen s poskytnutým zbožím, může do 14 dnů odstoupit od smlouvy, dále může zboží reklamovat a není-li spokojen s výsledkem reklamace má možnost se obrátit na ČOI způsobem jakým inspekce požaduje.
  • formulář pro odstoupení od smlouvy: zcela postačí volným stylem a jednoznačně vyjádřit svou vůli.

 ---

 

Informace o zpracování osobních údajů

·     označení správce osobních údajů, kontaktní údaje provozovatele e-shopu: Ing. Martin Pražák, Horní Úlehla 32, 772 00 Olomouc – Droždín, tel. 774383551, info@ruzovyolej.cz, IČO: 66742714, provozující prodejní platformu (e-shop) ruzovyolej.cz

·         údaj, jaké osobní údaje zákazníka jsou zpracovávány: údaje z kupní smlouvy, jméno, kontaktní informace, objednávka a zaslání.

  • údaj, za jakým účelem jsou osobní údaje zpracovávány: za účelem vyřízení objednávky, případného reklamačního řízení, daňové evidence.
  • právní důvody ke zpracování osobních údajů: plnění uzavřené smlouvy.
  • informace, jak dlouho budou osobní údaje provozovatelem e-shopu uchovávány: údaje nebudou zpracovávány po dobu delší, než je nezbytné pro účely, pro které jsou zpracovány.
  • informace, komu budou osobní údaje dále postupovány: přepravní společnosti pro dodání zboží.
  • informace, zda budou osobní údaje postupovány do zemí mimo EU: nikoliv.
  • kdo má k osobním údajům přístup a jak s nimi nakládá: pouze provozovatel.

Provozovatel e-shopu je správcem osobních údajů, zavazuje se dodržovat všechny výše a níže uvedené zásady. V praxi to znamená především přijetí těchto opatření:

  • informovat zákazníka vyvěšením na viditelném místě na e-shopu.

·     zajistit skrze provozně-technické řešení zabezpečení osobních údajů, a to jak údajů uložených na technických nosičích dat v databázích, tak údajů ve fyzických (tištěných) úložištích.

  • nahlásit závažné porušení při narušení ochrany osobních údajů bez zbytečného odkladu, pokud možno do 72 hodin Úřadu na ochranu osobních údajů

Zpracování pro účely plnění smlouvy: Pro účely e-prodeje a reklamace jsou některé osobní údaje nezbytně třeba – typicky se jedná o jméno, příjmení, adresu a další kontaktní údaje sloužící pro zaplacení a doručení zásilky. Pro shromažďování těchto dat při prodeji není třeba dodatečný souhlas – bez nich totiž prodej na e-shopu nelze uskutečnit.

Oprávněný zájem: správce může zpracovávat osobní údaje zákazníků bez jejich souhlasu, pokud je to v jeho zájmu. Týká se to například přímého marketingu v podobě nabídky zboží nebo služeb zákazníkům, kteří u něj již nakoupili. Nelze ale využít personalizovaný marketing nebo oslovovat ty, kteří zatím nenakoupili.

Dalšími výjimkami, u kterých není třeba souhlas zákazníka, je zpracování dat pro účely plnění zákonné povinnosti e-shopu (např. daňové povinnosti) nebo trestně-právní úkony.

---